Home |
O nás |
Novinky |
Produkty |
Služby |
Reference |
Podpora EU |
Kontakty |
O nás |
V letech 2000-2007 jsme systém VOIS významně rozšiřovali pro oblasti cenotvorby, vytvořili jsme a zaintegrovali modul POS (pokladní systém pro provoz prodejny), vyvinuli a implementovali robustní systém řízeného skladu, nasadili „na míru ušité“ CRM, rozšířili řešení pro potřeby řízení provozu hotelů, dle požadavků managementu jsme realizovali podporu rozhodování (Business Inteligence) a Plánování atd. atd.. Ruku v ruce s vývojem probíhaly implementace u několika nových zákazníků. 2008-09 Přecházíme na technologie .NET WPF. Probíhá vývoj na zakázku HDS (Home Delivery Systém). Realizujeme B2B interface mezi VOIS a SAP. Zavádíme produkt Microsoft Team Foundation Server (TFS) podporující vývoj a správu software v týmu. 2010 Stále náročnější a komplexnější projekty nás „nutí“ více investovat do „předvýrobních etap“, tj. než se začne programovat, musí se analyzovat a vytvářet dokumentace dle metodiky UML. Proto absolvujeme UML školení od „UML guru“ RNDr. Ilji Kravála. |
CGC Consulting, s.r.o. |
Informační systémy pro
|
Od založení společnosti v roce 1999 se specializujeme na vývoj informačních systémů pro obchodní společnosti. Tehdy jsme přijali výzvu a to vytvořit během šesti měsíců jádro skladového a fakturačního OnLine systému v rámci několik skladů/poboček společnosti HP TRONIC Zlín. Naše zkušenosti s vytvářením aplikací jako „tenkého klienta“ (aplikace se „sama“ instaluje a aktualizuje) a sázka na databázi Microsoft SQL 2000 dovolily nejen splnění termínu dodání jako stabilní, výkonné, nadčasové řešení VOIS ale hlavně spokojeného zákazníka. |
Nyní (2011) pracuje ve společnosti 12 odborníků, kteří mají značné praktické zkušenosti ve vývoji software. Vyškolený tým společnosti je tak schopen dodat řešení od počátečních konzultací, kvalitní a dokumentovanou analýzu, precizní návrh řešení, navrhnout plán a harmonogram vývoje, vést nasazení, dozor při spuštění a následný servis a řízení změn vytvořeného systému. |